Zasady współpracy
Uważam że przejrzyste i czytelne zasady współpracy są bardzo istotne w budowaniu relacji z Klientami.
Wiem, że każdy Klient wymaga indywidualnego podejścia, w związku z czym staram się zaproponować Klientowi najbardziej odpowiadający jego potrzebom wariant świadczenia pomocy prawnej oparty o jeden z dwóch poniższych systemów lub w razie potrzeby stanowiący ich połączenie (wszystko pozostaje do uzgodnienia z klientem):
Wynagrodzenie ustalane jest na podstawie liczby godzin poświęconych na świadczenie pomocy prawnej na rzecz Klienta oraz uprzednio uzgodnionej wysokości stawki za godzinę pracy.
System ten stosowany jest przede wszystkim w przypadku problemów prawnych wymagających bardziej wymagającego podejścia, jak np. w przypadku konieczności podjęcia doraźnej pomocy prawnej przy biegu terminu do wniesienia danego środka zaskarżenia.
Wynagrodzenie ustalone jest pomiędzy Klientem a Kancelarią jako stała stawka za świadczenie pomocy prawnej w ramach uzgodnionego zakresu czasowego (przede wszystkim w okresach miesięcznych).
Ten system przeznaczony jest głównie dla stałej obsługi prawnej.
Już podczas pierwszego spotkania z Klientem staram się wytłumaczyć wszelkie warunki świadczenia pomocy prawnej i wspólnie z Klientem podejmuję decyzję o sposobie rozliczeń.